Grote Kerk

Kerkplein 1
7161 DP Neede

In het weekend van 16 en 17 maart hebben we afscheid genomen van onze partnergemeente in Bismark.

bismarkgroep.png

De gasten kwamen rond een uur of drie aan. Ze werden ontvangen met koffie, thee een gebak.

Met hen en degenen die in de loop van de tijd bij dit contact betrokken zijn geraakt, hadden we een gezellige middag.

‘s Avonds hebben we lekker gegeten, herinneringen opgehaald, ervaringen gedeeld en de Bismarkers een hart als teken van onze duurzame vriendschap aangeboden.

De volgende dag mocht onze gemeente tijdens de kerkdienst van hen een Ginkoboom in ontvangst nemen als blijvende herinnering aan onze verbondenheid.

Na een gezamenlijke lunch sprak Jet Lieftink-Buis een reiszegen uit en hebben we hen uitgezwaaid.

Namens de Bismarkgroep,

Maartje van der Velde

P.S. De boom is inmiddels geplant.

bismarkboom.png