Ontmoeting

Logo OntmoetingDe Protestantse Gemeente Neede heeft een eigen kerkblad, Ontmoeting. Dat wordt 11 keer per jaar uitgebracht. Hierin wordt aandacht geschonken aan kerkdiensten, kerkenraadzaken, jeugdwerk en andere zaken betreffende onze gemeente.

Voor inleveren kopij zie de laatst verschenen Ontmoeting. Insturen kan per e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ontmoeting wordt bezorgd bij de leden van de Protestantse Gemeente Neede. Behoort u niet tot deze doelgroep en u bent toch geïnteresseerd in het wel en wee van onze gemeente dan kunt u zich abonneren op Ontmoeting.

Abonnement maandblad "Ontmoeting":

€ 15,00 voor niet kerkleden binnen Neede

€ 20,00 voor niet kerkleden buiten Neede

Hiervoor kunt u contact opnemen met het Kerkelijk Bureau.

U kunt de meest recente editie van ons kerkblad "Ontmoeting" downloaden via de Chrch-app.