Sinds 19 januari 2020 werk ik in de Protestantse Gemeente van Neede.

Ik ben begonnen als gemeentepredikant in Suameer, gelegen in de Friese Wouden. Vervolgens heb ik Friesland verruild voor de Achterhoek. Hier heb ik gewerkt in de kerkelijke gemeente van Aalten, eerst als wijkpredikant en later specifiek in het pastoraat. Ook heb ik in Vorden en Ruurlo een aantal jaren gewerkt als geestelijk verzorger in een aantal woonzorg- en verpleeginstellingen van Sensire.

Ik ben getrouwd en mijn man en ik wonen in Aalten. We hebben drie kinderen, twee zonen en een dochter, die inmiddels alle drie op kamers wonen.

Ik werk parttime en pastoraal valt wijk 2 (sectie 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13, 14 en een deel van sectie 18) onder mijn verantwoordelijkheid. In de regel werk ik in/voor onze gemeente op maandag, dinsdag en donderdag. U kunt mij telefonisch bereiken op telefoonnummer 0543 475469 of per email, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het persoonlijk contact vind ik belangrijk. Samen vormen we een christelijke gemeente midden in de maatschappij waar ieder van ons deel van uitmaakt. Voor mij kleuren de bijbelse woorden geloof, hoop en liefde het gemeentezijn, want in de ruimte van deze bijbelse drieslag houdt het geheim van God zich schuil. Het geheim van Gods liefde voor mensen.

Geloven, hopen en liefhebben: het zijn werkwoorden, waarin wij het kerkzijn mogen beleven.