Sinds 19 januari 2020 werk ik met veel plezier in de Protestantse Gemeente van Neede.

Voor mij kleuren geloof, hoop en liefde het gemeentezijn, want in de ruimte van deze Bijbelse drieslag houdt het geheim van God zich schuil. Het wonder van Gods liefde voor mensen.

dswo.png

Ik ben opgegroeid in Dieren en heb mijn theologiestudie gevolgd aan de THU in Kampen.

Na mijn studie ben ik als gemeentepredikant aan het werk gegaan in het Friese dorp Suameer. Vervolgens heb ik Friesland verruild voor de Achterhoek en ben ik wijkpredikant geworden in Aalten, later heb ik mij specifiek toegelegd op het pastoraat. Ook heb ik een aantal jaren gewerkt als geestelijk verzorger in een aantal woonzorg- en verpleeginstellingen van Sensire in Vorden en Ruurlo.

Samen met mijn man woon ik Aalten. We hebben drie kinderen, twee zonen en een dochter, die inmiddels alle drie het huis uit zijn.

Na het emeritaat van mijn collega, begin 2024, werk ik 80%.

In de regel werk ik in/voor onze gemeente op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

U kunt mij telefonisch bereiken op telefoonnummer 0543 475469 of per email Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..