De club voor de kinderen in de leeftijd van 8 tot 12 jaar heeft als doelstelling:
Kinderen in bovengenoemde leeftijdscategorie vanuit de Protestantse Gemeente te Neede een samenzijn bieden waarin bijbelverhalen, gebed, ontspanning en activiteiten aan bod komen.

club 8 12

Tijdstip en plaats:

• Op vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.30 uur
  • In Gebouw Diekgraven (achter de Grote Kerk)

Exacte data zijn t.z.t. te vinden op de kalender.

Indeling van de avond:
De avond beginnen we met een welkom.
Daarna doen we een activiteit. Afhankelijk van de activiteit wordt de groep opgesplitst in groepjes. De activiteiten zijn zeer gevarieerd: Knutselen, bakken, spelletjes, sportief bezig zijn, voorbereiden van een kerkdienst en nog veel meer…..
We eindigen de avond met het aansteken van de kaars. Alle kinderen krijgen de gelegenheid een kaarsje aan te steken voor een persoon of een gebeurtenis waar zij aan denken. Dit kunnen blijde maar natuurlijk ook verdrietige dingen zijn.

Meer informatie?
Bel of mail: Mirjam Roskam, clubcoördinator “club 8 tot 12”,